onsdag 24 oktober 2007

Talang

Nu har jag upptäckt min talang! Alla bör ju ha en och jag trodde jag aldrig skulle hitta den men en dag gjorde jag det! Denna dag; 24/10 - 2007! Det är ju skönt och dessutom så får man en gnutta högre självförtroende! Min talang är ett spel jag är duktig i (engillt mig själv) och det är ett ganska gammalt spel som heter "Pocket tanks" och är ett militär-spel (ego). Det är kul för jag slår systern (asså i spelet -_-') och alla de andra! jag har inte kommit i högsta nivån men de kommer nog när jag kör lite till ska du se! (jag med för den delen!)

2 kommentarer:

Pysseliten sa...

Nu får du tänka lite mer! Du har ju massor av talanger-och det säger jag inte bara för att jag är din mmmma!

Anonym sa...

Hej Talangen!
Så klok du är. Alla har en talang oftast flera.Du är rikt utrustad och behöver inte ha dåligt självförtroende. Dessutom delar du med dig av dina talanger och gör oss glada. Kram Molo