måndag 26 november 2007

LÖSS

NEEEEJ! Nu har jag också fått de hämska "djuret" LÖSS.. Asså gud JAG HATAR DET :@ Första gången men, det SVIDER ju när mamma sprejar med olja, först fick min syster Gry det och nu har jag fått det!! Varför ska alla elaka djur finnas. Jag älskar djur men varför ska de "onda" finnas? Jag vill bara klia hela tiden och sättain mina vassade naglar i hårbottnen och klia. *kliklikliklikliklikli •osv•*!! DET TAR JU ALDRIG SLUUT! Jag bli GALREN PÅ DETTA :'( /Men om jag har tur kanske jag missar SO-provet på ons ;)

Knyckt bilden från: http://vicblogg.files.wordpress.com/2007/08/lus_ht5.jpg

2 kommentarer:

lumumma sa...

Waaaa, vad träligt!!! Hoppas att du missar so-provet. ;-) Nu börjar det klia på mig med!

Anonym sa...

Ja det är inget vidare med löss. Jag kom ihåg att jag hade det när jag var tolv. Uhh. Lider med dig. God jul på dig och lycka till med SO-provet. Kram Anna