onsdag 19 december 2007

SNUSK RUSK| Men med en gnutta dikter!

Nu tycker jag inte om läget, typ alla lärare röker och snusar och en har blivit polis anmäld och avstängd! :( Så skall det ju inte vara? HATAR verkligen skolan nu, verkligen allt!! Men iaf så blir jag glad av att skriva saker i min dagbok och ibland så blir det ett rim där och ett rim här. Jag skall kanske bli proffstex julklapps rim för jag KAN poesi och gillar att rimma som tex: Jag önskar du var här, för nu är jag kär. (INTE, men bara rim ju) Jag skrev en hel dagbok i rim väldigt bra tycker jag. Och den var SANN. Ha det bra! /Moa <3>

1 kommentar:

Anonym sa...

Hörrudu, man kan inte kommentera i din andra blom, Liten krumilur, om man inte har blogger-konto. Man kan klicka bland inställningarna så att alla kan kommentera, som här. :) Hur som helst så är det en himla bra låtlista du skrivit. Gillar Soft Cell - Tainted love
särskilt mkt. :)